srijeda, 6. kolovoza 2008.

Priprema za susret s Karmapom

Vec prije nekoliko dana sam nazvala Lamu Phuntsoka, osobnog tajnika 17. Karmape, kako bi dogovorila osobnu audijenciju, sto je kako sam cula ovdje, vrlo tesko dobiti.
Lama Phuntsok je rekao da Karmapa danas daje predavanja za javnost, te da ga posjetim nakon toga - kako bi mu objasnila razlog moje posjete (jer nisam zeljela o tome govoriti preko telefona).
S obzirom da su predavanja bila za dva sata, pojurila sam naci taksi, te se po kisi i nemogucoj blatnoj, uskoj, vijugavoj cesti uputila u Karmapin Gyuto samostan, koji se nalazi oko sat vremena voznje iz Mcleoda.
Gyuto stamostan se nalazi u prekrasnoj prirodi na obroncima himalaje, na nesto nizoj nadmorskoj visini. Zapravo je veci i ljepsi od Dalaj laminog.
Oko hrama se vec motalo dosta ljudi iz cijelog svijeta. Za predavanja se takodjer trebalo registrirati s putovnicom.
Za ne povjerovati, predavanja su bila bas o Mahamudri. Karmapa je prvo govorio na tibetanskom, a zatim citao prijevod na Engleskom - prilicno bolje nego zadnji put kad sam ga cula. Nakon toga se u redu ide po blagoslov s bijelim svilenim salom koji vam stavi oko vrata, a na poklon dobijete crvenu spagicu s jednim cvorom.
Bila sam uzbudjena, te sam nakon toga pojurila naci Lamu Phuntsoka, koji je inace vrlo zauzet.
Jedva sam ga docekala, kad su vec svi posjetitelji otisli. Ima oko sezdeset godina, sitan, mrsav, vrlo mudrog pogleda, i najvise me se dojmio od svih lama koje sam vidjela ovdje. Poceli smo razgvor, koji mi je vrlo tesko pao od napetosti i emocija dok sam govorila o mom proslom zivotu. Cinjenica da se toga sjecam je iskreno zacudila mog sugovornika, kao da nikada nije cuo za takvo sto. Od napetosti sam se rasplakala, te sam mu umjesto da govorim stavila u ruke moju uokvirenu pjesmu sa slikom bude suosjecanja koju sam naslikala, sto je moj poklon za Karmapu.
Sto da kazem - pjesma vrijedi vise od tisucu rijeci. Lama je odmahivao glavom u nevjerici da sam ja to napisala- i dao mi privatnu audijenciju s Karmapom u cetvrtak! Jos sam mu pokazala knjigu o kvantnoj fizici koju zelim pokloniti (Lynn Mctaggart - Polje), sa komentarom kako je Karmapa mlad i moderan ucitelj te da mora biti informiran o znanstvenim dostignucima na polju duhovnosti. Lama je bio vrlo zadovoljan sa knjigom, te se slozio s mojim misljenjem.
Imam jos nekih ideja za taj sastanak, a o tome cu vam sve napisati sutra.

1 komentar:

Unknown kaže...

Hej Zrine, što se dalje dogodilo?
Piši , u mislima sam stobom i šaljem ti Anđele..Adela